מוצרי איטום מובילים בישראל

תקופת החורף מביאה עימה לא מעט שינויים שונים וצורכי תחזוקה אחרים, בין אם מדובר בשימוש תדיר בצעיפים ומטריות ועד אל תחזוקה ותיקון של דודים חשמליים. אך בכל הקשור לגגות הבית, המרפסות וקירות חיצוניים, חשוב לוודא כי קיימת שכבת איטום אשר תוכל להגן על הבית מפני הגשמים המתלווים אל חודשי החורף. חלק מפתרונות האיטום יכולים להתבצע בצורה עצמאית, בעיקר בנקודות שונות שאינן דורשות יצירת שכבת איטום עמוקה. אך ישנם פתרונות איטום הדורשים לא רק התערבות של בעל מקצוע, אלא סוגים שונים של חומרי איטום, החל מאופי יישום החומר ועד להכנתו.

חומרי איטום נקודתיים

חדירה של מי גשמים עלולה להיווצר במגוון אזורים ברחבי הבית וכמו שציינו מעל, לעיתים נזדקק לפתרונות איטום אשר יוכלו להיות רלוונטיים עבור נקודות ספציפיות ולשם כך נזדקק גם למוצרי איטום נקודתיים. הראשון שמבין מוצרי האיטום המובילים בישראל כיום, הוא כמובן סרט הדבקה דו צדדי מדגם " AFTC 5011" סרט הדבקה זה מאפשר יכולת הדבקה אקרילית חזקה במיוחד, אשר יכולה גם לתת מענה גם לאזורים הזקוקים לריתוך. כמו מדובר באיטום עבור נקודות מסוימות ברחבי החדר, בין אם מדובר בחיבור הקירות ועד אל שולי מסגרת החלון מומלץ לעשות שימוש בסילירוב " NES". חומר זה מבוסס סיליקון. החומר מעולה גם במקרים של בהם העובש מתפשט, גם עבור משטחים קרמים וגם עם אפשרות להתאים את צבע הסיליקון החל משקוף ועד אל לבן, יסמין וגוונים של אפור.

חומרי איטום מובילים

לצד אזורים נקודתיים שיזדקקו לאיטום וסילוק העובש, נצטרך לבצע גם איטום על אזורים רחבים במיוחד ובשביל משימות כאלו מומלץ לבחור בחומר "טאמפור 100" הנחשב לחומר מצוין לעבודות איטום דרך הזרקה. לחומר יש זמן תגובה משתנה, כאשר הוא מגיע ללא ממסים ונחשב לבטוח עבור הסביבה. אך מעל לכל הוא יעיל באיטום חללי בטון, עבור פרצות מים ועוד. חומר לא פחות מוביל ונמכר כיום בישראל הוא " סילטקס ריפלקט" אשר נחשב לאיכותי במיוחד עבור קירות וחזיתות חיצוניים, כשהוא בעל החזר קרינה תרמית גבוה ומצליח גם לשמור על עמידות לאורך זמן ויכולת תחזוקה נמוכה במיוחד. למידע נוסף https://pazkar.co.il/