שמירת המידע ברשימות תפוצה

לא מעט חומרי גלם בעולם ידעו עליות וירידות לפי הביקוש שלהם, כמו למשל פולי הסויה שעם בתחילת העשור הקודם העלו את ערכם ש בעשרות אם לא מאות של אחוזים. אך יחד עם השוק המשתנה ותחומי השקעה שונים הולכים ומשתנים גם כן, כך קורה שמידע על כל סוגיו הופך לאחד מאותם חומרי "גלם" הנשחקים בשנים האחרונות. תוכלו לראות זאת החל ממידע שחברות אופנה אוספות בנוגע למוצרים שעבוד לא, חברות ריהוט ואפילו ניוזלטרים אשר נאספים ומצליחים לשמור על קשר עם הלקוחות בין אם בעדכוני המבצעים והמוצרים החדשים ועד להגיד חג שמח או שנה חדשה.

שמירת רשימות תפוצה-מוצרים חדשים ויח"צ

לא מעט חברות אוספות מידע מהלקוחות ש"עוברים" אצלהם, המידע הזה לא פעם משמש עבור לא מעט פרמטרים שיכולים לעזור לחברות לגדול ולהשתפר. אבל כאשר אנו מדברים על יח"צ אז רשימות תפוצה יכולות להיות "חוד החנית" של הלקוחות, אפשר להשוות את מנוי רשימת התפוצה לאל "בייס" של פוליטיקאים. דרך אותם נמענים החברה תוכל לקבל את הפידבק למוצר החדש שהיא מנסה לשווק, לדעת אם המבצע האחרון היה משתלם ואם המטרות שלו הושגו? רשימות תפוצה יכולות לתפקד כחלק ממערך של יח"צ שלכם, הם יהיו הראשונים לדעת על המוצרים החדשים על המבצעים לקיץ ועל עוד דברים שהייתם רוצים שהלקוחות יספרו לחברים שלכם.

רשימות תפוצה ברשתות החברתיות

לאט לאט חברות שונות בונות את עמודי האינסטגרם או הפייסבוק שלהם בחוכמה ובעזרת הלקוחות, אלו לעיתים לא תמיד לוקחים חלק פעיל ואקטיבי, אבל בעזרת הטבות שונות במעמד הקנייה או מבצעים ששייכים רק "לעוקבים" של אותה חברה הם יכולים לקבל הנחות שונות. כך בעצם הרשתות החברתיות הופכות לעוד חלק מהמידע שחברות שונות אוגרות, את הפרופילים שעוקבים אחריהם משמשים גם לרשימת תפוצה עם הפרסומות והמבצעים השונים הנמצאים בדפים השונים. לכן כיום בין אם אתם חברת ביגוד ואם אתם חברת הסעדה חדשה או ישנה, תוכלו לייצר בקלות ובלי מאמץ או השקעה כספית, רשימת תפוצה באחת מהפלטפורמות של הרשתות החברתיות. כך תגדילו גם את קהל הלקוחות שלכם, לפרסם את המבצעים השונים שלכם ובעיקר לקבל עוד ועוד חשיפה שלבסוף גם תעזור לעסק שלכם לגדול. למידע נוסף – https://www.dbisrael.co.il/business-promotion/clients-recruit/marketing-lists/