תכשיטים פופולריים לנשים השנה

קישוט הגוף בתכשיטים נחשב לאחת המחוות העתיקות בעולמנו, כאשר מלכים עבדים ואיכרים פינקו את עצמם וקישטו את גופם במגוון של תכשיטים שונים ומגוונים. כיום עיצובם של התכשיטים הולך ומשתכלל, וסוגי תכשיטים לנשים ועיצובים שהיו נחשבים לנדירים עד לא מזמן כיום זמינים כמעט בכל חנות פיזית או אינטרנטית. ובחלוף כל שנה (ולעיתים אף פחות) מתחדשים עיצובים רבים החל מפריטי לבוש וכמובן עד לתכשיטי הנשים, והשנה הצטרפו דגמים חדשים ומעניינים הגורמים לשנת הקורונה שהשאירה את רובנו בפיג'מות להפוך לשנה זוהרת הרבה יותר ממה שהייתה. אז לפני שאתן מסיימות עם סידור השיער או האיפור, הרשו לנו לעשות סדר בתכשיטים החדשים.

הכל עניין של צבע

פופולריות של צבע כזה או אחר לעיתים תלויה בטרנדים של אותה השנה, כמו שרק לפני עשור טי שרטים ורודים היו הדבר הבא לגברים, כיום הצבע הזה התערבל אי שם בין מגוון צבעים חדשים ומחודשים. אך בחלוף שנת 2021 היה אפשר להרגיש כי צבעם של העגילים, הטבעות ושאר התכשיטים קיבל גוונים המזכירים צבעי נאון ועוד צבעים מבריקים אחרים. נראה כי המגמה הזו עומדת להמשיך, וגווני הברק הולכים ומעיקים כאשר ניתן לראותם החל צמידים המורכבים מחרוזים צבעונים ובוהקים ועד ליהלומים בצבעי אודם בוהק ואפילו זהב. אך מבין הצבעים האלו ניתן למצוא גם צבעים "עדינים" שאינם בוהקים אובר על המידה ויכולים להתאים לכולן.

טרנדים לזום

כאשר מדובר ביציאה או באירוע נוצץ כזה או אחר ישנם לא מעט תכשיטים שיכולים לתפוס את מקומם על הצוואר, הידיים, האצבעות ואפילו בפרק היד. אבל מגפת הקורונה גם הביאה לשיאה את טרנד המסכים והעבודה מרחוק ויחד איתם גם תכשיטים המתאימים למצבים אלו, כך שהעגילים הפכו לאחד מפריטי הלבוש הפופולריים לעבודה מרחוק ולפגישות בזום. הטרנד הביא עימו שלל של עגילים גדולים ונוצצים, החל מכאלו המשלבים עגילים או אבנים ועד לעגילים מסיבים וגדולים שיכולים להתאים לאוזן אחת בלבד. לצד העגילים שנמצאים בתנופה בתקופה זו, גם שרשראות ארוכות והצמודות אשר מבליטות את עצמות החזה או כאלו עם תליון פיגרוטיבי בולט ובעל מראה ייחודי.