הכשרת מטפלים ברפלקסולוגיה

רוצה להתרשם ולהרשם למפגש הכרות ? מסלול הכשרת מטפלים ברפלקסולוגיה של מכללת מהות, הוא מסלול מוקפד, כמו כל תוכניות הלימודים שלנו, והשתדלנו לדייק בו עד הפרט האחרון. גם במסגרת הכשרת מטפלים ברפלקסולוגיה הקפדנו לשמור על כללי הזהב של המכללה בכל הקשור להכשרת מטפלים ברפואה משלימה, בתקווה להכשיר את המטפלים הטובים ביותר בתחום.

מגמת רפלקסולוגיה במכללת מהות

הגישה ההוליסטית

טיפולי רפלקסולוגיה הופכים למקובלים יותר ויותר ע"י הממסד הרפואי , ותחום הרפלקסולוגיה הוא בין התחומים הראשונים שהוכנסו לקופות החולים. כיום, ניתן למצוא טיפולי רפלקסולוגיה במרפאות ובתי חולים, בשילוב עם הרפואה הקונבנציונלית, בעיקר לטיפול בתופעות כרונית כגון: כאבי ראש, מיגרנות, עייפות, אולקוס, עצירות, כאבי גב, לחץ דם גבוה, אסטמה ועוד.

אנו, במכללת מהות, רוצים לוודא כי הטיפול הרפלקסולוגי יהיה הוליסטי, ויטפל באדם השלם, במטרה לפתור את הבעיה משורשה ולא רק בסימפטום כתחליף לאקמול. מסלול הכשרת מטפלים ברפלקסולוגיה נבנה מתוך הלך מחשבה הוליסטי, כמובן, ובכל שלב במהלך הלימודים יוקדשו שעות לימוד ליסודות הגישה ההוליסטית, קשר גוף ונפש, והתפתחות אישית ורגשית, של המטפל והמטופל גם יחד. שלוש שנות לימודים

אנו מאמינים כי לצורך הכשרת מטפלים ברפלקסולוגיה, אשר יהיו מטפלים משכמם ומעלה, יש צורך בתוכנית לימודים מקיפה ומלאה. לצורך כך בנינו תכונית לימודים בת 3 שנים. בשנה הראשונה, המכשירה מטפלים לדרגת רפלקסולוג מוסמך, יושם דגש על מיקום מערכות הגוף בכף הרגל, היבטי גוף ונפש של כל מערכת ועל הכרת יסודות הגישה ההוליסטית. תוכנית לימודים מלאה של שנה א'

בשנה ב', המכשירה מטפלים לדרגת רפלקסולוג בכיר, נרחיב את מגוון הטכניקות העומדות לרשות המטפל, נלמד לאבחן דרך כפות הרגליים, והכל תוך מתן דגש על קשר גוף ונפש. מכללת מהות היא אחת המכללות היחידות בארץ אשר מאפשרת ללמוד, במסגרת הכשרת מטפלים ברפלקסולוגיה, שנה שלישית, לדרגת רפלקסולוג מומחה, באישור איגוד הרפלקסולוגיה הישראלי. הקורס מועבר על ידי גלעד שדמון.

במסגרת שנה ג', המכשירה מטפלים לדרגת רפלקסולוג מומחה, יושם דגש על הטיפול בתהליך התפתחותי, העשרת תחומי הטיפול (טיפול בצבעים, צ'אקרות, דמיון מודרך, מטמורפיק, ועוד), ונתמקצע בטיפול באדם לפי מקומו במסלול החיים.

מטפלים טובים יותר

מכללת מהות שמה לעצמה מטרה להכשיר מטפלים טובים יותר בכל תחומי הרפואה המשלימה. גם תוכנית זו, של הכשרת מטפלים ברפלקסולוגיה, נבנתה מתוך המחשבה הזאת, ואנו מקווים כי נעמוד במשימה.